Tahta Dokusu Oluşturma

Tahta rengine benzer bir renkle alanı doldurun.

(Web’te kullanacağınız için,
RGB ve 72 piksel olması gerektiğine dikkat ediyorsunuz değil mi?)

Filter/Add noise (yanda gördüğünüz oranlarda olabilir) uygulayın.

Şimdilik tahta değil, olsa olsa suntaya benziyor:)

Aynı alana bu kez, Motion Blur filtresi uygulayın. Açı 0 olsun, Distance 400-900 gibi olabilir.
Tahtaya biraz benzemeye başladı.

Tahtanın doğal dokusuna ulaşmak için, bir kez daha Noise filtresi uygulayın.
5-10 Distance yeterli olur.

Budak yerlerindeki dalgalı görüntü için, Kement araçıyla, gelişigüzel bir alan seçin. Feather değeri olarak 5-10 piksel yeter.

Filter/Distart/Wave filtresini,
değişik değerlerde uygulayabilirsiniz.
Wave filtresindeki üçgenleri sağa sola hareket ettirerek, nasıl bir etki istediğinize karar verin.

Yandaki örnekler, değişik değerlerdeki uygulamanın sonuçlarıdır.

Elde ettiğiniz görüntüyü, değişik yerlerde kullanabilirsiniz. 

Kaynak itasarim.wordpress.com/photoshop/tahta-dokusu-olusturma/
Yorumunuzu Ekleyin


Yükleniyor...
Yükleniyor...