Blending Optionsdefault , Drop Shadow , Inner Shadow , Inner Glow , Outer Glow
Blending options
Layerımız üzerinde sağ tıklayarak blendıng options açalım.
BLENDING OPTIONS DEFAULT
Blend Mode : Harmanlama modudur.
Opacity : Yazımızın saydamlığını ayarladığımız kısımdır.
Fill Opacity : Yazımızın dolgu saydamlığını ayarladığımız kısımdır.
Yazının normal hali
Yazının opaklığı azaltılmış hali
Yazının dolgu opaklığı azaltılmış hali
DROP SHADOW
Opacity : Gölgemizin saydamlığıdır.
Angle : Gölgemizin açısıdır.Gölge yönüdür.
Use Global Light : İşaretli ise projedeki tüm layerlere uygulanan gölge açısı hepsinde aynı olur.
Distance : Gölgemizin yazımızdan uzaklığıdır.
Spread : Gölgemizin dolgunluğudur.
Size : Gölgemizin boyutudur.
Contour : Gölgemizin dış hattının biçimidir.
Noise : Gölgemizin görünürlüğüdür.Ne kadar yüksek olursa gölge parazitli bir biçim alır.
Yazının normal hali
Yazıdaki gölgenin distance(uzaklık)sinin arttırılmış hali
Yazıdaki gölgenin spread(dolgunluk)inin arttırılmış hali
Yazıdaki gölgenin size(boyut))sinin arttırılmış hali
Yazıdaki gölgenin noise(parazit)sinin arttırılmış hali
INNER SHADOW
Opacity : Gölgemizin saydamlığıdır.
Angle : Gölgemizin açısıdır.Gölge yönüdür.
Use Global Light : İşaretli ise projedeki tüm layerlere uygulanan gölge açısı hepsinde aynı olur.
Distance : Gölgemizin yazımızdan uzaklığıdır.
Choke : Gölgemizin yoğunluğudur.
Size : Gölgemizin boyutudur.
Contour : Gölgemizin hat biçimidir.
Noise : Gölgemizin görünürlüğüdür.Ne kadar yüksek olursa gölge parazitli bir biçim alır.
Yazının normal hali
Yazıdaki gölgenin distance(uzaklık)sinin ve choke(yoğunluk)inin arttırılmış hali
Yazıdaki gölgenin noise(parazit)sinin arttırılmış hali
INNER GLOW
Opacity : İçe vurulan ışığın saydamlığıdır.
Noise : İçe vurulan ışıgın görünürlüğüdür.
Tecnique : Işıgın içe vurulma tekniğidir.Softer(yumuşak) ve Precise(keskin) olarak ikiye ayrılır.
Source : Işığın içe nasıl yayılacağını ayarladığımız kısımdır.Center(ortadan) ve Edge(kenarlardan) olarak ikiye ayrılır.
Choke : İçe vurulan ışığın yoğunluğudur.
Size : İçe vurulan ışığın yoğunluğudur.
Contour : Işığın hat biçimidir.
Range : İçe vurulan ışığın odağıdır.
Jitter : İçe vurulan ışığın stres(titreşim)idir.
Yazımın normal hali
Işığın choke(yoğunluk)sinin arttırılmış hali
Işığın noise(parazit)sinin arttırılmış hali
Işığın technique : softer(yumuşak) hali
Işığın technique : precise(keskin) hali
Işığın range(odak)sinin arttırılmış hali
OUTER GLOW
Opacity : Dışa vurulan ışığın saydamlığıdır.
Noise : Dışa vurulan ışıgın görünürlüğüdür.
Tecnique : Işıgın idışa vurulma tekniğidir.Softer(yumuşak) ve Precise(keskin) olarak ikiye ayrılır.
Spread : Dışa vurulan ışığın dolgunluğudur.
Size : Dışa vurulan ışığın yoğunluğudur.
Contour : Işığın hat biçimidir.
Range : Dışa vurulan ışığın odağıdır.
Jitter : Dışa vurulan ışığın stres(titreşim)idir.
Yazının normal hali
Işığın spread(dolgunluk)inin arttırılmış hali
Işığın size(boyut)sinin arttırılmış hali
Işığın range(odak)sinin arttırılmış hali
Kaynak Reha Gürsel
BLENDING OPTIONS DEFAULT
Blend Mode : Harmanlama modudur.
Opacity : Yazımızın saydamlığını ayarladığımız kısımdır.
Fill Opacity : Yazımızın dolgu saydamlığını ayarladığımız kısımdır.
Yazının normal hali
Yazının opaklığı azaltılmış hali
Yazının dolgu opaklığı azaltılmış hali
DROP SHADOW
Opacity : Gölgemizin saydamlığıdır.
Angle : Gölgemizin açısıdır.Gölge yönüdür.
Use Global Light : İşaretli ise projedeki tüm layerlere uygulanan gölge açısı hepsinde aynı olur.
Distance : Gölgemizin yazımızdan uzaklığıdır.
Spread : Gölgemizin dolgunluğudur.
Size : Gölgemizin boyutudur.
Contour : Gölgemizin dış hattının biçimidir.
Noise : Gölgemizin görünürlüğüdür.Ne kadar yüksek olursa gölge parazitli bir biçim alır.
Yazının normal hali
Yazıdaki gölgenin distance(uzaklık)sinin arttırılmış hali
Yazıdaki gölgenin spread(dolgunluk)inin arttırılmış hali
Yazıdaki gölgenin size(boyut))sinin arttırılmış hali
Yazıdaki gölgenin noise(parazit)sinin arttırılmış hali
INNER SHADOW
Opacity : Gölgemizin saydamlığıdır.
Angle : Gölgemizin açısıdır.Gölge yönüdür.
Use Global Light : İşaretli ise projedeki tüm layerlere uygulanan gölge açısı hepsinde aynı olur.
Distance : Gölgemizin yazımızdan uzaklığıdır.
Choke : Gölgemizin yoğunluğudur.
Size : Gölgemizin boyutudur.
Contour : Gölgemizin hat biçimidir.
Noise : Gölgemizin görünürlüğüdür.Ne kadar yüksek olursa gölge parazitli bir biçim alır.
Yazının normal hali
Yazıdaki gölgenin distance(uzaklık)sinin ve choke(yoğunluk)inin arttırılmış hali
Yazıdaki gölgenin noise(parazit)sinin arttırılmış hali
INNER GLOW
Opacity : İçe vurulan ışığın saydamlığıdır.
Noise : İçe vurulan ışıgın görünürlüğüdür.
Tecnique : Işıgın içe vurulma tekniğidir.Softer(yumuşak) ve Precise(keskin) olarak ikiye ayrılır.
Source : Işığın içe nasıl yayılacağını ayarladığımız kısımdır.Center(ortadan) ve Edge(kenarlardan) olarak ikiye ayrılır.
Choke : İçe vurulan ışığın yoğunluğudur.
Size : İçe vurulan ışığın yoğunluğudur.
Contour : Işığın hat biçimidir.
Range : İçe vurulan ışığın odağıdır.
Jitter : İçe vurulan ışığın stres(titreşim)idir.
Yazımın normal hali
Işığın choke(yoğunluk)sinin arttırılmış hali
Işığın noise(parazit)sinin arttırılmış hali
Işığın technique : softer(yumuşak) hali
Işığın technique : precise(keskin) hali
Işığın range(odak)sinin arttırılmış hali
OUTER GLOW
Opacity : Dışa vurulan ışığın saydamlığıdır.
Noise : Dışa vurulan ışıgın görünürlüğüdür.
Tecnique : Işıgın idışa vurulma tekniğidir.Softer(yumuşak) ve Precise(keskin) olarak ikiye ayrılır.
Spread : Dışa vurulan ışığın dolgunluğudur.
Size : Dışa vurulan ışığın yoğunluğudur.
Contour : Işığın hat biçimidir.
Range : Dışa vurulan ışığın odağıdır.
Jitter : Dışa vurulan ışığın stres(titreşim)idir.
Yazının normal hali
Işığın spread(dolgunluk)inin arttırılmış hali
Işığın size(boyut)sinin arttırılmış hali
Işığın range(odak)sinin arttırılmış hali
Kaynak Reha Gürsel
Yorumunuzu Ekleyin