Konular

3D Max Auto Grid ile Objelerin Başlangıçlarının Bitişik Olmasını Sağlamak

Bazen objeleri çizerken 2 farklı objenin eksenlerinin çok farklı yerlerde olduğuna şahit olmuşsunuzdur.

Nesnelerin biri üzerinden çıkmasını sağlamak için nesneyi çizmeden önce Auto Grid seçeneğini seçmeniz yeterli.

3D Max Auto Grid ile Objelerin Başlangıçlarının Bitişik Olmasını Sağlamak3D Max Auto Grid ile Objelerin Başlangıçlarının Bitişik Olmasını Sağlamak

Temel nesnenin hangi yüzeyine tıklarsanız o yüzey üzerinde ikinci bir grid meydana gelecektir. Artık ekleyeceğimiz objenin başlangıç gridi bu grid olacaktır. Yani temel nesnenin tıkladığımız yüzeyi.

3D Max Auto Grid ile Objelerin Başlangıçlarının Bitişik Olmasını Sağlamak3D Max Auto Grid ile Objelerin Başlangıçlarının Bitişik Olmasını Sağlamak3D Max Auto Grid ile Objelerin Başlangıçlarının Bitişik Olmasını Sağlamak3D Max Auto Grid ile Objelerin Başlangıçlarının Bitişik Olmasını Sağlamak

Yorumunuzu Ekleyin

Extrude Kullanımı

2 boyutlu bir nesneyi 3 boyutlu bir nesneye çevirmek isterseniz. Extrude yöntemini denemelisiniz.

16,053 Okunma Henüz yorum yapılmamış 11/11/2014 15:15:49 11/11/2014 15:33:37

Line Üzerinde Trim Uygulamak

Edit Spline komutu yardımı ile trim işlemleri

12,863 Okunma Henüz yorum yapılmamış 11/11/2014 15:05:12 11/11/2014 15:17:58

3D Max'e Giriş

3D Studio Max programının arayüzüne giriş

11,321 Okunma Henüz yorum yapılmamış 27/10/2014 20:04:40 25/11/2014 16:00:49

3D Max'te Clone (Kopyalama), Instance ve Referance İşlemleri

3D Max programında diğer programların aksine kopyalama işlemi copy değil de clonlama olarak adlandırılır. Bunu sebebi clone komutunun 3 ayrı alt seçeneğinin bulunmasıdır.

11,190 Okunma Henüz yorum yapılmamış 15/10/2014 13:57:01 15/10/2014 14:06:25

Editable/Edit Poly

Editable Poly 3ds Max programı içerisinde özellikle profesyonel kullanıcılar tarafından en çok kullanılan modelleme aracıdır. Edit Spline ve Edit Mesh modellemelerdekine benzer bir özellik taşımaktadır.Amaç 3 boyutlu bir objenin sub-object(alt-obje)lerine inerek obje üzerinde çeşitli değişiklikler yapabilmemizi sağlayan modelleme aracıdır.

10,876 Okunma Henüz yorum yapılmamış 24/03/2015 11:41:15 24/03/2015 11:47:58

3D Max ile Minder Yapımı

FFD, Simetri (Symmety), TurboSmooth tekniklerini kullanarak bir kanepe tasarladık

10,763 Okunma Henüz yorum yapılmamış 20/11/2014 23:20:09 21/11/2014 00:19:55

Spline İşlemleri

2 Boyutlu çizimleri 3 boyuta çevirme

9,828 Okunma Henüz yorum yapılmamış 18/11/2014 00:21:31 19/11/2014 00:26:54

3D Max İpuçları

9,782 Okunma Henüz yorum yapılmamış 16/10/2014 18:25:17 16/10/2014 18:36:59

2 Vertex Arasında Edge Çizmek

2 farklı nokta arasında Edgeler çizmek için yapılması gerekenler.

8,752 Okunma Henüz yorum yapılmamış 07/04/2015 12:08:28 07/04/2015 12:08:44

Yükleniyor...